Blog

Co wybrać – stronę wizytówkę czy CMS?

Strona wizytówka - podstawowe założenia Strona taka charakteryzuje się prostotą budowy oraz średnią ilością tekstów. Posiada zazwyczaj bardzo mało podstron - najczęściej spotykane strony to: Strona główna - podstawowa strona główna, zawierająca najważniejsze informacje dot. branży lub tematyki, Oferta - umieszcza się na niej rozbudowaną i obfitą w teksty ofertę firmy, Galeria - w tej…
Czytaj więcej

Reklama video – tylko dla wielkich graczy? Nic bardziej mylnego…

Reklama telewizyjna wymaga znacznych nakładów finansowych, jest wyświetlana wszystkich widzom oglądającym daną stację telewizyjną w określonym momencie, niezależnie od tego, czy są oni zainteresowani danym produktem czy tez nie. Inaczej wygląda sytuacja w przypadku reklam video w Youtube za pośrednictwem opracowanej kampanii AdWords. Przy aktualnym rozwoju technologii, film reklamowy możemy nakręcić nawet na telefonie komórkowym.…
Czytaj więcej