Kampania reklamowa Google -audyt konta

Kampanie Google Ads, choć to efektywne narzędzia reklamowe, nie zawsze przynoszą pożądane skutki. Jeśli tak jest w Twoim przypadku, nie obwiniaj ani siebie, ani tym bardziej samego narzędzia. Skuteczność Twojej reklamowej to bowiem wynik wielu składowych, płynnych i zmiennych w czasie. Z tego powodu warto postawić na profesjonalny audyt konta Google Ads.

Audyt Google Ads pomoże Ci zidentyfikować najważniejsze problemy

Jeśli nie jesteś specem od Google Ads, to nie zawsze na pierwszy rzut oka (a czasami nawet po dłuższym przyjrzeniu się kampanii) da się stwierdzić, co blokuje skuteczność kampanii. Zwykle też nie jest widoczne to, które elementy kampanii mogłyby być wykonane lepiej. Dzięki profesjonalnemu audytowi konta Google Ads możesz dowiedzieć się:

  • dlaczego Twoje reklamy mają małą liczbę kliknięć?
  • dlaczego kampania ma niski wskaźnik konwersji?
  • czy używasz najkorzystniejszych dla Twojego biznesu kanałów promocyjnych?
  • czy optymalnie ustawiłeś budżet reklamowy?

Odpowiedź na te pytania nie będzie możliwa bez wiedzy na temat funkcjonowania systemu Google Ads, ale także dogłębnej znajomości branży, rynku konsumenckiego i aktualnych trendów. Fluktuacje w tych rejonach są bardzo duże, a problemy zmieniają się z czasem. Dlatego też potrzebna jest wiedza wielodziedzinowa i nie tylko. Często nieodzowna jest także masa czasu poświęcona na przeanalizowanie wszystkich tych czynników. A jak wiadomo – czas to pieniądz. Nie warto tracić go na bezskuteczne działania.

Jak audyt Google Ads może zwiększyć Twoje zyski?

Nadrzędnym zadaniem audytu Google jest zwiększenie zwrotu inwestycji w kampanie reklamowe. Po rzetelnie wykonanym audycie zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak skutecznie zoptymalizować zarządzanie kontem. W szczególności będzie to dotyczyć obszarów:

  • identyfikacji zachowań pożądanych klientów i takich, którzy weszli już na Twoją stronę dzięki kampanii,
  • adekwatnego doboru słów kluczowych,
  • sformułowania komunikatu, który najlepiej trafia do najbardziej wartościowych klientów,
  • strategii ustalania stawek, które przynosiłyby największe korzyści,
  • wyboru produktów lub usług, które najkorzystniej promować,
  • optymalizacji działania własnej strony internetowej – przystosowania jej do wymagań użytkownika lub ulepszenia ścieżki zakupowej,
  • wyboru najlepszego kanału reklamowego – w zależności od branży, popytu na konkretny produkt, ale i szczególnych cech Twojego biznesu, niektóre kanały mogą przynosić lepsze efekty niż inne: czy będzie to Google Search, Google Shopping Ads, Google Display, czy promocja na serwisie YouTube.

Docelowo, audyt konta Google Ads (i, oczywiście, wprowadzenie zmian!) pozwoli Ci zmniejszyć koszty prowadzenia kampanii i zwiększyć ich jakość. W dłuższej perspektywie da Ci także pogląd na to, w jaki sposób funkcjonuje rynek i jakie działania są dla Ciebie najbardziej efektywne.

Chcesz sprawdzić czy Twoje konto Google Ads jest prowadzone prawidłowo? Skorzystaj z darmowego audytu:

DARMOWY  AUDYT