Sklep internetowy
Już ponad 55% Polaków kupując towary lub usługi wybiera elektroniczne kanały sprzedaży
Dla osób prowadzących biznes oznacza to, że posiadanie własnego sklepu internetowego jest już obowiązkowe. Zaletą sklepu internetowego jest brak ograniczeń lokalizacyjnych oraz określonych godzin otwarcia.
Niższe koszty prowadzenia działalności
Prowadząc sklep internetowy redukujesz koszty, nie musisz płacić za lokal czy energię. Dodatkowo prowadzenie sklepu internetowego pozwala maksymalnie zredukować personel.
Wygodna i łatwa obsługa
Dostarczone przez nas oprogramowanie jest przyjazne dla użytkownika oraz sprzedawcy. W łatwy sposób można edytować ofertę, organizować promocje, dodawać banery czy nowe produkty. Dzięki licznym dodatkom istnieje możliwość częściowego zautomatyzowania np. wysyłki poprzez generowanie listów przewozowych, obsługi płatności online czy wysyłka produktów cyfrowych. Dzięki przejrzystemu interfejsowi nawet osoba nie znająca się na programowaniu może edytować treści podstron, banery, układ czy logo.
Rozpoznawalność marki
Oferta sklepu internetowego trafia do wielu odbiorców w całej sieci. Organizacja promocji jest łatwiejsza i trafia do większej ilości klientów, jeżeli działania te zostaną wsparte kampaniami Ads lub SALESmanago bezpośrednio przełożą się na ilość sprzedanych towarów / usług.
Potrzebne funkcjonalności
Dostarczone przez nas oprogramowanie sklepu internetowego posiada szereg funkcjonalności umożliwiających np.:
• połączenie sklepu z oprogramowaniem zarządzającym stanami magazynowymi
• integrację bramki płatności online (Dotpay, PayU, Przelewy24, Tpay.com, PayPal…)
• integrację z pocztą polską oraz firmami kurierskimi (DPD, UPS, K-EX, FedEx, Paczkomaty InPost, TNT…)
• integrację z Allegro (wystawianie ofert, synchronizacja stanów magazynowych)
• liczne integracje z narzędziami Google
• tworzenie produktów personalizowanych
• połączenie sklepu z hurtownią (synchronizacja produktów, cen, zdjęć, opisów, dostępnych ilości)
• integrację z portalami społecznościowymi (Facebook, Instagram)
Responsywność
Wszystkie projektowane przez nas sklepy internetowe są dostosowane do różnych rozdzielczości urządzeń mobilnych, a więc są responsywne. Pozwala to na komfortowe korzystanie z serwisu na telefonach, tabletach oraz komputerach czy laptopach korzystających z różnych rozdzielczości. Strona która wyświetla się prawidłowo na urządzeniu mobilnym jest mile widziana przez Google.
Optymalizowanie sklepu pod kątem jego widoczności w wyszukiwarce Google
Każdy wykonany przez nas sklep jest przyjazny dla wyszukiwarki, optymalizacja jest kluczowym elementem podczas tworzenia oprogramowania. Dzięki temu potencjalny klient będzie miał możliwość znaleźć dany sklep w internecie. Nasi specjaliści wykonują szczegółowy audyt strony przed oddaniem go klientowi.
Podpięcie do sklepu narzędzi analitycznych
Do każdego wykonanego przez nas sklepu podpinamy narzędzia umożliwiające analizę tego, co dzieje się w Twoim sklepie, tj. Google Analytics. Dzięki temu będziesz mógł śledzić przykładowo ile osób odwiedziło Twój sklep, skąd do Twojego sklepu przyszli czy też określić przedział wiekowy odwiedzających. Takie dane analityczne są szczególnie istotne przy określaniu strategii rozwoju sklepu internetowego i doborze odpowiednich działań marketingowych.