Zadzwoń teraz! 883-111-259|biuro@m4you.pl

Blog

/Blog

Projektowanie sklepów internetowych. Dlaczego unikać darmowych szablonów?

2018-03-19T01:40:02+00:00 10 marca 2018|Categories: Blog, Projektowanie sklepów internetowych|

Projektowanie sklepów internetowych Kiedyś projektowanie sklepów internetowych opierało się na oczywistych i wielokrotnie kopiowanych wzorcach. O UX i wygodzie użytkownika nie myślało zbyt wiele osób. Obecnie dostępne technologie pozwalają na dużo więcej niż proste menu i lista produktów, a pomimo tego nadal możemy znaleźć dużo sklepów internetowych, które działają [...]

Google Analytics – dane, które warto znać

2018-03-10T20:50:26+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Narzędzia google|

Dzięki Google Analytics możemy dowiedzieć się wielu informacji o użytkownikach naszej strony, które następnie mogą nam pomóc w kampaniach marketingowych czy innych działaniach mających na celu przyciągnięcie klienta. Możemy dokładnie dowiedzieć się wielu szczegółów o osobach odwiedzających stronę, co po odpowiedniej analizie może nam pomóc w reklamie naszej strony [...]

Reklama w Internecie

2018-03-10T20:54:04+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Inne|

Internet to aktualnie najpopularniejszy i największy zbiór informacji na całym świecie. Wiele firm postawiło na reklamę swojej działalności w sieci, między innymi za pomocą profesjonalnie wykonanej strony internetowej czy reklam AdWords. Taką reklamę możemy przeprowadzić także sami, między innymi na portalach społecznościowych. Jak ważna jest odpowiednia, i profesjonalnie poprowadzona [...]

Tworzenie strony internetowych przyjaznych użytkownikom

2018-03-10T20:58:22+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Projektowanie stron www|

Strony internetowe stały się wizytówką firmy, oraz medium pozwalającym na kontakt między klientem a firmą. W pewien sposób wpłynęło to na komfort korzystania z internetu – przeciętny użytkownik może wyszukać stronę naszej firmy w wyszukiwarce internetowej, i z poziomu internetu wszystkiego dowiedzieć się na temat naszej działalności. Zdecydowana większość [...]

Ile osób kupiło produkt w moim sklepie dzięki Google AdWords?

2018-03-10T20:58:55+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Narzędzia google|

Zwiększenie sprzedaży poprzez korzystanie z AdWords Właściciele sklepów internetowych, których głównym celem jest zwiększenie sprzedaży często zadają sobie pytanie, ile osób kupiło u nich produkt, po wcześniejszym kliknięciu w reklamę AdWords? Czy taka reklam jest skuteczna? Google Adwords, w przeciwieństwie np. do stacjonarnej reklamy na bilbordzie daje nam możliwość [...]

Algorytm Panda i jego wpływ na pozycjonowanie stron

2018-03-10T21:05:31+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Pozycjonowanie stron www|

Na jakiej zasadzie działa algorytm Panda? Jego wpływ na pozycjonowanie stron. Zanim odpowiemy na to pytanie, najpierw powinniśmy wytłumaczyć czym jest algorytm Panda oraz na jakiej zasadzie działa. Algorytm ten jest jednym z głównych algorytmów wyszukiwarki a jego celem jest eliminowanie z wyników wyszukiwania linków oraz stron internetowych o [...]

Słowa kluczowe i ich znaczenie w procesie pozycjonowania strony

2018-03-10T21:05:47+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Pozycjonowanie stron www|

Wpływ słów kluczowych na optymalizację strony Słowa kluczowe są bardzo ważne w procesie pozycjonowania strony. Jednak dlaczego dobór odpowiednich słów ma tak wysoki priorytet w procesie optymalizacji strony? Wynika to przede wszystkim z tego, że to słowa kluczowe wyznaczają główną tematykę strony. Jeżeli więc na naszej stronie znajduje się [...]

Google Pingwin – wpływ linków na pozycjonowanie sklepów internetowych

2018-03-10T21:05:56+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Pozycjonowanie stron www|

Efekty Google Pingwin Algorytm Panda został wprowadzony w kwietniu 2012 roku. Jego zadaniem było zapobieganie rozprzestrzenianiu się spamu w sieci. Jednak wraz z rozrostem sieci algorytm rozpoczął badać strony internetowe pod względem linków przychodzących ze stron niskiej jakości. To właśnie Pingwin rozpoczął erę walki Google z linkami pozyskanymi metodą [...]

Cel marketingowy a reklama AdWords

2018-03-18T23:52:32+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Reklama AdWords|

Kampania AdWords. Jak ustalić słowa kluczowe? Reklama AdWords opiera się na odpowiedniej optymalizacji. Jednym z najważniejszych elementów konstruowania kampanii są słowa kluczowe. Frazy to nic innego, jak słowa opisujące sprzedawane usługi czy produkty. Są to pojedyncze słowa lub wyrażenia, które determinują wyświetlanie się naszej reklamy. Jeśli nie mamy pomysłu, [...]

Słowa kluczowe w Google AdWords

2018-03-10T21:06:21+00:00 1 marca 2018|Categories: Blog, Reklama AdWords|

Jak ustalić słowa kluczowe w kampanii AdWords? Słowa kluczowe to nic innego, jak słowa opisujące sprzedawane usługi czy produkty. Są to pojedyncze słowa lub wyrażenia, które determinują wyświetlanie się naszej reklamy. Jeśli nie mamy pomysłu, jakie mogłyby być to słowa, z pomocą przychodzi nam Planer słów kluczowych Google AdWords. [...]

Load More Posts

New Courses

Contact Info

1600 Amphitheatre Parkway New York WC1 1BA

Phone: 1.800.458.556 / 1.800.532.2112

Fax: 458 761-9562

Web: ThemeFusion

Najnowsze wpisy