Strona WWW
Czy strona internetowa jest mi potrzebna?
Żeby móc odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sobie zdawać sprawę z faktu, że 83% osób zaczyna poszukiwania od Internetu, gdy czegoś potrzebuje*.
Gdy Twoja firma nie ma strony www, nikt w Internecie nie ma nawet szansy się o niej dowiedzieć.
Dobór rodzaju strony do prowadzonej działalności
W zależności od branży, w jakiej prowadzisz działalność doradzimy Ci odpowiedni rodzaj strony tak, aby był dla Ciebie optymalny i ekonomiczny. Możemy wyróżnić takie rodzaje stron, jak:
Wizytówka – jest polecana dla firm, które nie zamierzają dokonywać częstych zmian treści na stronie, a jeśli aktualizacja jest wymagana to nie chcą robić tego same. Jest to profesjonalna strona www dopasowana do potrzeb każdej małej firmy. Usługa obejmuje zaprogramowanie kompletnej strony.
CMS – jest polecana dla firm, które zamierzają dokonywać częstych zmian treści na stronie i chcą mieć dostęp do panelu administracyjnego, który im to umożliwi. Usługa obejmuje zaprogramowanie kompletnej strony.
Responsywność
Wszystkie projektowane przez nas strony internetowe są dostosowane do różnych rozdzielczości urządzeń mobilnych, a więc są responsywne. Pozwala to na komfortowe korzystanie z serwisu na telefonach, tabletach oraz komputerach czy laptopach korzystających z różnych rozdzielczości. Strona która wyświetla się prawidłowo na urządzeniu mobilnym jest mile widziana przez Google.
Optymalizowanie strony pod kątem jej widoczności w wyszukiwarce Google
Każda wykonana przez nas strona internetowa jest przyjazna dla wyszukiwarki. Optymalizacja jest kluczowym elementem podczas tworzenia oprogramowania. Dzięki temu potencjalny klient będzie miał możliwość znaleźć Twoją firmę w internecie. Nasi specjaliści wykonują szczegółowy audyt strony przed oddaniem jej klientowi.
Podpięcie do strony narzędzi analitycznych
Do każdej wykonanej przez nas strony internetowej podpinamy narzędzia umożliwiające analizę tego, co się na niej dzieje, tj. Google Analytics. Dzięki temu będziesz mógł śledzić przykładowo ile osób odwiedziło Twoją stronę, skąd przyszli czy też określić przedział wiekowy odwiedzających. Takie dane analityczne są szczególnie istotne przy określaniu strategii rozwoju strony internetowej i doborze odpowiednich działań marketingowych.