Szkolenia Google Ads
Mówi się, że gdy nie ma Cię w Google, to nie istniejesz… Spraw, by klienci znaleźli Cię w Internecie już dzisiaj!Kampania Google Ads to płatna reklama w Google, która w szybki sposób sprawi, że sprzedawane przez Ciebie produkty lub usługi znajdą się m.in na samej górze w wynikach wyszukiwania, pojawią się w witrynach branżowych, portalach informacyjnych czy
w Youtube.
Poznaj zasady tworzenia oraz optymalizacji reklam online i daj sobie szansę na zwiększenie zysków.
Szkolenia mają charakter praktyczny. Działamy od razu na prawdziwych kontach!
Do kogo kierowane jest szkolenie?
- właścicieli firm, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
- specjalistów ds. marketingu
- każdego, kto chce poznać Google Ads
Organizujemy także szkolenia zamknięte na zlecenie firm w ich siedzibach.
Korzyści dla Ciebie
- od razu będziesz mógł zaistnieć w Internecie, dzięki samodzielnemu utworzeniu kampanii Ads
- precyzyjnie dotrzesz do potencjalnych klientów, dzięki czemu zwiększysz zyski
- oszczędzisz pieniądze, dzięki poznaniu zasad optymalizacji kampanii
- kupon warty 250 zł na swoją pierwszą kampanię (dla nowych kont)
- tydzień bezpłatnych konsultacji online lub telefonicznych
- certyfikat m4you Academy* potwierdzający Twoją wiedzę i umiejętności z zakresu Google Ads
Kto prowadzi szkolenie?
Szkolenia w m4you Academy prowadzą tylko certyfikowani specjaliści Google Ads, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem kampanii w m4you Sem.
Cennik szkoleń
Dzień pierwszy
Dzień drugi
Całe szkolenie
Agenda
Dzień 1
09.00 – 10.00 Wstęp do reklamy online.
10.00 – 10.30 Omówienie strony docelowej, na którą będą kierowane reklamy – co należy poprawić zanim uruchomimy kampanię Ads i dlaczego?
10.30 – 10.45 Przerwa kawowa
10.45 – 11.30 Zakładanie konta, omówienie jego struktury.
11.30 – 12.00 Rodzaje reklam Google Ads.
12.00 – 12.45 Przerwa obiadowa
12.45 – 14.00 Reklama w wyszukiwarce – część I:
– zasady Google, aukcje reklam, wynik jakości, słowa kluczowe – dlaczego są takie ważne?
– mój pierwszy tekst reklamowy
14.00 – 14.10 Przerwa kawowa
14.10 – 15.10 Reklama w wyszukiwarce – część II:
– rozszerzenia reklam,
– czy coś sprzedałam/em dzięki Ads? – czyli zasady ustawiania i działania konwersji.
15.10 – 15.20 Przerwa kawowa
15.20 – 16.00 Optymalizacja kampanii
– dlaczego należy optymalizować kampanię i jakimi zasadami się przy niej kierować.
Dzień 2
09.00 – 10.30 Reklama w sieci reklamowej: moja pierwsza reklama graficzna
– jak kierować reklamy na potencjalnych klientów?
– jak optymalizować kampanię, aby osiągnąć założony cel?
10.30 – 10.45 Przerwa kawowa
10.45 – 12.00 Reklama w Youtube: moja pierwsza reklama wideo
– jak kierować reklamy na potencjalnych klientów?
– jak optymalizować kampanię, aby osiągnąć założony cel?
12.00 – 12.45 Przerwa obiadowa
12.45 – 13.45 Reklama produktowa, czyli jak pokazać produkty z naszego sklepu online w Google?
13.45 – 13.55 Przerwa kawowa
13.55 – 14.30 Remarketing, czyli jak zachęcić odbiorców reklamy, którzy już byli w naszej witrynie, aby dokonali zakupu?
14.30 – 15.00 Gmail – zbiór praktycznych zasad.
15.00 – 15.10 Przerwa kawowa
15.10 – 15.30 MCK, czyli sposób na zarządzanie wieloma kontami.
15.30 – 16.00 Zasady certyfikacji w Google Ads.
Miejsce szkolenia
Sala konferencyjna, ul. Samuela B. Lindego 1C, Kraków