Tygodnie przygotowań, analiz, miesiące żmudnej pracy i w końcu jest stworzona moja aplikacja! Super! Tylko co teraz? Jak sprawić, by inni też mogli się też nią cieszyć i wykorzystać przydatne funkcjonalności mojej aplikacji? Tutaj z pomocą i dedykowaną formą reklamy przychodzi Google AdWords.

Na czym polega reklama aplikacji w Google AdWords?

Reklama aplikacji wyświetla się tym użytkownikom, których urządzenia są oparte o określony system operacyjny współpracujący z naszą aplikacją. Docieramy więc do tych klientów, którzy są w stanie korzystać z naszej aplikacji. Reklama tego typu wyświetla się na zasadzie kliknij, aby pobrać. Po kliknięciu w reklamę użytkownik może bezpośrednio pobrać aplikację ze sklepu z aplikacjami. Pobranie aplikacji jest jednak dopiero połową sukcesu. W dalszej kolejności zależy nam przecież na tym, aby użytkownicy korzystali z naszej aplikacji. I wówczas także możemy skorzystać z reklam Google AdWords, tym razem takich, które zwiększają zaangażowanie użytkowników w aplikację.